We zijn er. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Hubertien - WaarBenJij.nu We zijn er. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Hubertien - WaarBenJij.nu

We zijn er.

Door: Leon hubertien

Blijf op de hoogte en volg Hubertien

26 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Na een reis van 8000 km. en elf uur met een tussenlanding op bonaire zijn we dan eindelijk op Curacao.
Onderweg wat turbulentie meegemaakt maar we zijn niet uit de lucht gevallen.
We zitten nu op Morena resort en het ziet er allemaal geweldig uit.
Met de bus naar Morena hebben we onderweg wel wat armoede gezien en woningen waar we in Nederland misschien nog kippen in houden maar ze raken dan zeker van de leg.
Anne stond ons op te wachten op het vliegveld dus dat was wel een mooie aankomst.

• 26 Oktober 2012 - 06:45

Marja:

Goedemorgen Hubertien en Leon,

Je ziet wel , de techniek laat jullie niet in de steek.
    Hier in het herfstachtige Vught zijn jullie avonturen te lezen.
    Wat een belevenissen en het is pas net begonnen.
    Geniet ervan en tot het volgende bericht.
    Groetjes , Marja.

• 27 Oktober 2012 - 19:38

AnneMarie:

Fijn dat jullie goed overgekomen zijn geniet lekker van alle mooie dingen en van je dochter.Dikke knuffel,Anne Marie